Office 365 Enterprise E1
Poskytněte svým zaměstnancům nejnovější služby pro spolupráci a získejte kontrolu nad IT i flexibilitu, se kterou budete řídit firmu.
Podpořte své týmy
Dejte svým týmům možnost dosahovat lepších výsledků za kratší dobu díky snadnému sdílení souborů, spoluvytváření v reálném čase a online schůzkám, ke kterým se dostanou všude.
Přizpůsobte si služby
Získejte přesně ty služby, které potřebujete. Zkombinujte Office 365 s vašimi stávajícími investicemi a propojte služby pro různé uživatele.
Získejte kontrolu nad IT
Snižte režijní náklady na informační technologie, ale neztrácejte nad nimi kontrolu. Přejděte do cloudu podle svých potřeb, zjednodušte správu a zautomatizujte úlohy.
Plán Office 365 Enterprise E1 obsahuje:
Online služby
E-mail a kalendáře
Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.
Online schůzky
Hostujte po internetu online schůzky se zvukem a videem ve vysokém rozlišení nebo webové konference. Ke schůzce se připojíte jedním klepnutím nebo kliknutím na smartphonu, tabletu nebo počítači.
Funkce Meeting Broadcas
Funkce umožňuje vysílat schůzky Skypu pro firmy na internetu až pro 10 000 lidí, kteří se můžou zúčastnit v prohlížeči prakticky na jakémkoliv zařízení. Schůzky je možné doplnit o aplikaci Bing Pulse, která umožňuje hlasování a sledování názorů v reálném čase, a Yammerem, kde můžete během vysílání chatovat.
Zasílání rychlých zpráv a skypové spojenís
Spojte se s jinými uživateli Skypu a Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti prostřednictvím online stavu.
Pracovní prostor zaměřený na chat
Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže váš tým bude mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.
Ukládání a sdílení souborů
OneDrive pro firmy nabízí každému uživateli osobní cloudové úložiště o velikosti 1 TB, které je přístupné odkudkoliv a synchronizuje se s počítačem PC/Mac kvůli zajištění offline přístupu. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli v organizaci i mimo ni a určovat, kdo smí jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.
Týmové weby
Umožněte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého. Sdílejte přehledy ve formě interaktivních sestav pomocí služeb Excel Services a Visio Services a zobrazujte je v prohlížečích mobilních zařízení, které podporují HTML5.
Podniková sociální síť
Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace v týmech a organizovali projekty tak, aby probíhaly rychleji.
Office Online
Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.
Správa práce
V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.
Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů
Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.
Hledání a zjišťování
Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Office 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahů k obsahu, tématům a kontaktům.
Podnikový videoportál
Jednoduchá správa videí ve vaší organizaci – Office 365 Video je portál společnosti, který slouží k nahrávání, sdílení a vyhledávání videí a k jejich plynulému přehrávání na různých zařízeních.
Aplikace pro Office a SharePoint
Nové aplikace vyvinuté externími dodavateli a zákazníky spolupracují s Office a SharePointem, aby přinesly webové služby přímo do vašich dokumentů a webů.
Doplňkové služby
Konference přes veřejnou telefonní síť
Umožňuje účastníkům, aby se ke schůzce Skypu pro firmy připojili z libovolného telefonu vytočením místního přístupového čísla. V případě potřeby je možné zrušit vytočení schůzky a přidat další uživatele. Možnost připojení vytočením doplňuje možnosti připojení jedním dotykem nebo kliknutím na počítači, smartphonu a v prohlížeči, a umožňuje tak uživatelům připojit se k online schůzce i z míst, kde není přístup k internetu. V takovém případě platí spotřební sazby.
Moderní hlasové služby s cloudovou pobočkovou ústřednou
K uskutečňování, přijímání a přepojování firemních hovorů v kanceláři, doma nebo na cestách vám stačí jen telefon, počítač nebo mobil – nepotřebujete k tomu tradiční telefonní systém. Vyberte si některý z plánů hovorů přes veřejnou telefonní síť od Microsoftu, pokud je ve vaší zemi dostupný, nebo použijte stávající místní telefonní linky.
Součástí všech plánů Office 365 pro firmy je:
Spolehlivost
Se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné.
Zabezpečení
Špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.
Ochrana osobních údajů
Data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.
Správa
Portál pro správu nabízí pracovníkům IT podrobné možnosti konfigurace služeb. Pracovníci můžou použít online portál nebo automatickou správu s příkazy PowerShellu. A na cestách můžou služby spravovat v aplikaci Správce.
Aktualizace
Nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Office 365 se nové funkce doručují způsobem, který si nastaví jejich oddělení IT.
Integrace služby Active Directory
Spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.
Podpora
Telefonická podpora při všech problémech s IT funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V méně naléhavých případech můžete zadávat požadavky na služby přímo na portálu pro správu.
Služba na podporu úspěšnosti zákazníků s Office 365:
Microsoft FastTrack pro Office 365
Microsoft FastTrack pro Office 365 je naše služba na podporu úspěšnosti zákazníků, která vám pomůže plynule a spolehlivě přejít na Office 365, abyste rychleji realizovali obchodní hodnotu.
Zjistěte, jaké máte možnosti, naplánujte si úspěšné spuštění a aktivujte nové uživatele a funkce vlastním tempem. Získejte přístup k doporučeným postupům, nástrojům, zdrojům informací a odborníkům, kteří vám pomůžou úspěšně zavést Office 365.
Materiály a služby FastTrack jsou součástí Office 365 Enterprise E1 pro zákazníky, kteří mají aspoň 50 licencí.
Zaujala Vás tato nabídka? Chcete se na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat:
Vybrané reference
Když jsme hledali spolehlivou společnost, která by nám zajistila kamerový systém u nás ve firmě, zvolili jsme právě firmu Ardin. Zpětně hodnotíme, že jsme nemohli vybrat lépe. Technici vše profesionálně a rychle nainstalovali, zaškolili nás a poskytli nám kvalitní podporu. Víme, že se na firmu ARDin můžeme vždy s klidným srdcem obrátit.
Služby, které podporují naše podnikání, nakupujeme od specializovaných partnerů. ARDin nabízí špičkovou infrastrukturu a skvělou flexibilitu.