Vzdálená podpora
Stáhnout

Dohledový systém

Dohledový systém 

Správa IT je prováděna za pomoci moderních dohledových nástrojů. Zodpovědný technik, má komplexní přehled o celé zákaznické IT infrastruktuře s možností zaměřit se na konkrétní zařízení a získat aktuální informace o provozních údajích, nezbytných pro chod IT systémů zákazníka.

Zákaznický Helpdesk umožňuje okamžité zadání požadavku na technickou podporu snadno a odkudkoliv, s možností přímé komunikace s konkrétním technikem a okamžitou kontrolou stavu řešení požadavku.
Náš tým IT profesionálů je díky těmto nástrojům schopen reagovat ve velmi krátkém čase a tím minimalizovat časy zásahu.

Vybrané reference

Všichni naši zaměstnanci si mohou pomocí dohledového systému přivolat vzdálenou pomoc technika, který se jim ozve a vyřeší případný problém. Tento systém nám plně vyhovuje.

Nikolas Adámek, Cacovické závody s.r.o.

O naše počítače a servery je výborně postaráno, nyní se již mohu plně věnovat chodu společnosti. Náš partner v IT nabízí špičkové softwarové řešení a skvělou flexibilitu.

Ing. Václav Starý, prokurista společnosti DHV PRO, spol. s r.o.