Dohledový systém
Správa IT je prováděna za pomoci moderních dohledových nástrojů. Zodpovědný technik, má komplexní přehled o celé zákaznické IT infrastruktuře s možností zaměřit se na konkrétní zařízení a získat aktuální informace o provozních údajích, nezbytných pro chod IT systémů zákazníka.
Zákaznický Helpdesk umožňuje okamžité zadání požadavku na technickou podporu snadno a odkudkoliv, s možností přímé komunikace s konkrétním technikem a okamžitou kontrolou stavu řešení požadavku.
Náš tým IT profesionálů je díky těmto nástrojům schopen reagovat ve velmi krátkém čase a tím minimalizovat časy zásahu.
Vybrané reference

Když jsme hledali spolehlivou společnost, která by nám zajistila kamerový systém u nás ve firmě, zvolili jsme právě firmu Ardin. Zpětně hodnotíme, že jsme nemohli vybrat lépe. Technici vše profesionálně a rychle nainstalovali, zaškolili nás a poskytli nám kvalitní podporu. Víme, že se na firmu ARDin můžeme vždy s klidným srdcem obrátit.

O naše počítače a servery je výborně postaráno, nyní se již mohu plně věnovat chodu společnosti. Náš partner v IT nabízí špičkové softwarové řešení a skvělou flexibilitu.