Vzdálená podpora
Stáhnout

Microsoft office 365 Business Premium

Office 365 Business Premium


Zvětšete svůj vliv a rozšiřte svůj dosah pomocí Office s podporou v dnešní době nepostradatelných cloudových nástrojů.

Office 365 Business Premium teď obsahuje nové aplikace Office 2016 pro PC a Mac.

Office na vašich zařízeních

Mějte vždycky nejnovější verze známých aplikací Office bez ohledu na to, jaké zařízení používáte – počítač PC nebo Mac, tablet nebo telefon.

Zjednodušte si spolupráci s kolegy

Ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s jinými uživateli.

Snadné nastavení a správa

Díky podrobným doprovodným materiálům vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Office 365 se za vás stará i o IT.


Office 365 Business Premium zahrnuje:

Známé nástroje Office

Sada Office
Teď obsahuje nové aplikace Office 2016 pro PC a Mac.

Vždy budete mít nejnovější verze těchto aplikací:

  • Zachyťte nápady, jak vám to nejlíp vyhovuje – pomocí klávesnice, pera nebo dotykové obrazovky.
  • Jednoduše formátujte informace v Excelu pomocí nástrojů, které rozpoznávají vaše zvyky a automaticky dokončují data.
  • Jednoduše vkládejte obsah ze souborů PDF a vytvářejte vlastní skvěle vypadající wordové dokumenty.
  • Budete moci vytvářet vlastní marketingové materiály, které odpovídají potřebám vaší značky a vašich zákazníků.

Office na počítačích, tabletech a telefonech

Vychutnejte si práci s plnými verzemi nainstalovaných aplikací Office na počítačích PC/Mac, Windows tabletech, zařízeních iPad® a Android™ tabletech a většině mobilních zařízení. Každý uživatel si může nainstalovat Office na 5 počítačů PC nebo Mac, 5 tabletů (Windows, iPad a Android) a 5 telefonů.

A taky tyto online služby

E-mail a kalendáře

Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.

Ukládání a sdílení souborů

OneDrive pro firmy nabízí 1 TB úložiště každému uživateli a přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Můžete sdílet soubory s dalšími uživateli ve vaší organizaci i mimo ni, určovat, kdo může prohlížet a upravovat jednotlivé soubory, a jednoduše synchronizovat soubory s počítači PC nebo Mac a dalšími zařízeními.

Online konference

Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.

Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem

Spojte se s jinými uživateli Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti pomocí online stavu. Sdílejte informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory s uživateli Skypu.

Pracovní prostor zaměřený na chat

Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže váš tým bude mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.

Podniková sociální síť

Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace v týmech a organizovali projekty tak, aby probíhaly rychleji.

Týmové weby

Umožněte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého.

Office Online

Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.

Správa práce

V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.

Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů

Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.

Hledání a zjišťování

Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Office 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahů k obsahu, tématům a kontaktům.

Součástí všech plánů Office 365 pro firmy je:

Spolehlivost

Se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné.

Zabezpečení

Špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.

Ochrana osobních údajů

Data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.

Správa

Nasaďte a spravujte Office 365 ve svojí společnosti – a nemusíte být expert na IT. Uživatele můžete přidávat a odebírat v řádu minut.

Aktualizace

Nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Office 365 se pravidelně posílají nové funkce.

Integrace služby Active Directory

Spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.

Podpora

Podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakty na ostatní zákazníky Office 365 při problémech s nastavením a potřebě rychlých oprav.

Služba na podporu úspěšnosti zákazníků s Office 365

Microsoft FastTrack pro Office 365

Microsoft FastTrack pro Office 365 je naše služba na podporu úspěšnosti zákazníků, která vám pomůže plynule a spolehlivě přejít na Office 365, abyste rychleji realizovali obchodní hodnotu.

Zjistěte, jaké máte možnosti, naplánujte si úspěšné spuštění a aktivujte nové uživatele a funkce vlastním tempem. Získejte přístup k doporučeným postupům, nástrojům, zdrojům informací a odborníkům, kteří vám pomůžou úspěšně zavést Office 365.

Materiály a služby FastTrack jsou součástí Office 365 Business Premium pro zákazníky, kteří mají aspoň 50 licencí.


Orientační cena ročního předplatného 3.321 Kč bez DPH / 4.018 Kč s DPH.


Zaujala Vás tato nabídka? Chcete se na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat:

Vybrané reference

Když jsme hledali spolehlivou společnost, která by nám zajistila kamerový systém u nás ve firmě, zvolili jsme právě firmu Ardin. Zpětně hodnotíme, že jsme nemohli vybrat lépe. Technici vše profesionálně a rychle nainstalovali, zaškolili nás a poskytli nám kvalitní podporu. Víme, že se na firmu ARDin můžeme vždy s klidným srdcem obrátit.

Robert Harenčák, RM interiéry s.r.o.

O naše počítače a servery je výborně postaráno, nyní se již mohu plně věnovat chodu společnosti. Náš partner v IT nabízí špičkové softwarové řešení a skvělou flexibilitu.

Ing. Václav Starý, prokurista společnosti DHV PRO, spol. s r.o.