Office 365 Business Essentials
Odvádějte skvělou práci s nástroji Office a službami pro spolupráci, které budou vždycky aktuální.
Pracujte kdekoliv
Pracujte na různých zařízeních a vytvářejte, upravujte a sdílejte wordové, powerpointové, excelové a onenotové soubory online. Kdykoli a kdekoli.
Zjednodušte si spolupráci s kolegy
Ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s jinými uživateli.
Snadné nastavení a správa
Díky podrobným doprovodným materiálům vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Office 365 se za vás stará i o IT.
Office 365 Business Essentials zahrnuje:
Online služby
E-mail a kalendáře
Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.
Ukládání a sdílení souborů
OneDrive pro firmy nabízí 1 TB úložiště každému uživateli a přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Můžete sdílet soubory s dalšími uživateli ve vaší organizaci i mimo ni, určovat, kdo může prohlížet a upravovat jednotlivé soubory, a jednoduše synchronizovat soubory s počítači PC nebo Mac a dalšími zařízeními.
Online konference
Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.
Online konference
Spojte se s jinými uživateli Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti pomocí online stavu. Sdílejte informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory s uživateli Skypu.
Pracovní prostor zaměřený na chat
Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže váš tým bude mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.
Podniková sociální síť
Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace v týmech a organizovali projekty tak, aby probíhaly rychleji.
Týmové weby
Umožněte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého.
Office Online
Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.
Správa práce
V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.
Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů
Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.
Hledání a zjišťování
Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Office 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahů k obsahu, tématům a kontaktům.
Součástí všech plánů Office 365 pro firmy je:
Spolehlivost
Se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné..
Zabezpečení
Špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.
Ochrana osobních údajů
Data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.
Správa
Nasaďte a spravujte Office 365 ve svojí společnosti – a nemusíte být expert na IT. Uživatele můžete přidávat a odebírat v řádu minut.
Aktualizace
Nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Office 365 se pravidelně posílají nové funkce.
Integrace služby Active Directory
Spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.
Podpora
Podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakty na ostatní zákazníky Office 365 při problémech s nastavením a potřebě rychlých oprav.
Služba na podporu úspěšnosti zákazníků s Office 365
Microsoft FastTrack pro Office 365
Microsoft FastTrack pro Office 365 je naše služba na podporu úspěšnosti zákazníků, která vám pomůže plynule a spolehlivě přejít na Office 365, abyste rychleji realizovali obchodní hodnotu.
Zjistěte, jaké máte možnosti, naplánujte si úspěšné spuštění a aktivujte nové uživatele a funkce vlastním tempem. Získejte přístup k doporučeným postupům, nástrojům, zdrojům informací a odborníkům, kteří vám pomůžou úspěšně zavést Office 365.
Materiály a služby FastTrack jsou součástí Office 365 Business Essentials pro zákazníky, kteří mají aspoň 50 licencí.
Orientační cena ročního předplatného 1.328 Kč bez DPH / 1.607 Kč s DPH.
Zaujala Vás tato nabídka? Chcete se na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat:
Vybrané reference
Když jsme hledali spolehlivou společnost, která by nám zajistila kamerový systém u nás ve firmě, zvolili jsme právě firmu Ardin. Zpětně hodnotíme, že jsme nemohli vybrat lépe. Technici vše profesionálně a rychle nainstalovali, zaškolili nás a poskytli nám kvalitní podporu. Víme, že se na firmu ARDin můžeme vždy s klidným srdcem obrátit.
O naše počítače a servery je výborně postaráno, nyní se již mohu plně věnovat chodu společnosti. Náš partner v IT nabízí špičkové softwarové řešení a skvělou flexibilitu.