Vzdálená podpora
Stáhnout

Kariéra

Společnost ARDin CZ s.r.o. poskytuje profesionálních řešení v oblasti IT. Naším cílem je především komplexní péče a převzetí zodpovědnosti za veškerou IT infrastrukturu zákazníka s využitím dlouholetých zkušeností našeho technického týmu, ať už v oblasti výstavby i správy počítačových a telekomunikačních sítí, technické podpory, ale také v dodávkách různých typů HW a SW vybavení.

IT administrátor/ka
Postrádáme u nás v týmu dalšího schopného kolegu/kolegyni, který/á má za sebou zkušenosti se správou PC a serverů a neděsí ho každodenní komunikace s našimi klienty. Nepropásni šanci stát se jedním z nás!

Co bude Tvoji každodenní náplní práce?
• budeš spravovat a provádět údržbu u uživatelů PC stanic s OS Microsoft, příp. s MAC OS
• mít na starosti i údržbu a konfiguraci všech IT zařízení vč. tiskáren, routerů, periferií a internetových připojení přímo u našich klientů
• instalovat a podílet se na návrhu sítí a jejich aktivních prvků
• dohlížet a provádět základní správu na serverech na bází systémů Microsoft Windows
• nemine Tě ani instalace/reinstalace HW+SW

Koho potřebujeme a co bys měl/a mít?
• dobrý IT background je u nás naprostý základ
• min. SŠ vzdělání technického směru – pokud máš vzdělání v oblasti IT, budeš o krok napřed před ostatními
• znalost angličtiny
• řidičák na auto a pár najetých kilometrů na tachometru
• jsi samostatný/á a je na Tebe po všech stránkách 100% spoleh
• předchozí zkušenost s helpdeskovým systémem u Tebe taky oceníme
• chuť se na sobě neustále pracovat a zajímat se o nové technologie a postupy
• nedělá Ti problém komunikovat se zákazníky a dokážeš jim poskytnout i proaktivní řešení problémů

Z čeho určitě neslevíme!
• ze znalosti síťové problematiky
• dokážeš diagnostikovat běžné závady u HW
• z praktické zkušenosti s klientskými systémy Windows, MS Office a jejich správou

A co Ti za to nabídneme my?
• motivující finanční ohodnocení podle Tvých pracovních zkušeností a výsledků
• samozřejmostí je vybavení,  notebook a SIMka s neomezeným tarifem a daty
• prostor pro profesní růst a osobní rozvoj
• skvělý tým kolegů a pohodové pracovní zázemí
• k dispozici Ti bude i služební auto
• dlouhodobou spolupráci na HPP a možnost okamžitě nastoupit na palubu

Zaujali jsme Tě? Tak neváhej a ještě teď nám pošli svoje CV společně s důvodem, proč by ses zrovna Ty měl/a stát součástí našeho týmu na info@ardin.cz, a pak se můžeme potkat a posunout naši spolupráci dál!

 

Vybrané reference

Dlouho jsem pro svoji firmu hledal kvalitního IT partnera, nyní, když jsem začal spolupracovat s firmou ARDin CZ, pomohli mi v komunikaci s dodavateli ostatních systémů.

Doc.Ing. Boris Gajdošík CSc., ALBION MORAVIA s.r.o.

Když jsme hledali spolehlivou společnost, která by nám zajistila kamerový systém u nás ve firmě, zvolili jsme právě firmu Ardin. Zpětně hodnotíme, že jsme nemohli vybrat lépe. Technici vše profesionálně a rychle nainstalovali, zaškolili nás a poskytli nám kvalitní podporu. Víme, že se na firmu ARDin můžeme vždy s klidným srdcem obrátit.

Robert Harenčák, RM interiéry s.r.o.