Vzdálená podpora
Stáhnout

Microsoft office 365 Business Essentials

Office 365 Business Essentials


Odvádějte skvělou práci s nástroji Office a službami pro spolupráci, které budou vždycky aktuální.

Pracujte kdekoliv

Pracujte na různých zařízeních a vytvářejte, upravujte a sdílejte wordové, powerpointové, excelové a onenotové soubory online. Kdykoli a kdekoli.

Zjednodušte si spolupráci s kolegy

Ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s jinými uživateli.

Snadné nastavení a správa

Díky podrobným doprovodným materiálům vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Office 365 se za vás stará i o IT.


Office 365 Business Essentials zahrnuje:

Online služby

E-mail a kalendáře

Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.

Ukládání a sdílení souborů

OneDrive pro firmy nabízí 1 TB úložiště každému uživateli a přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Můžete sdílet soubory s dalšími uživateli ve vaší organizaci i mimo ni, určovat, kdo může prohlížet a upravovat jednotlivé soubory, a jednoduše synchronizovat soubory s počítači PC nebo Mac a dalšími zařízeními.

Online konference

Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.

Online konference

Spojte se s jinými uživateli Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti pomocí online stavu. Sdílejte informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory s uživateli Skypu.

Pracovní prostor zaměřený na chat

Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže váš tým bude mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.

Podniková sociální síť

Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace v týmech a organizovali projekty tak, aby probíhaly rychleji.

Týmové weby

Umožněte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého.

Office Online

Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.

Správa práce

V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.

Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů

Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.

Hledání a zjišťování

Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Office 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahů k obsahu, tématům a kontaktům.

Součástí všech plánů Office 365 pro firmy je:

Spolehlivost

Se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné..

Zabezpečení

Špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.

Ochrana osobních údajů

Data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.

Správa

Nasaďte a spravujte Office 365 ve svojí společnosti – a nemusíte být expert na IT. Uživatele můžete přidávat a odebírat v řádu minut.

Aktualizace

Nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Office 365 se pravidelně posílají nové funkce.

Integrace služby Active Directory

Spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.

Podpora

Podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakty na ostatní zákazníky Office 365 při problémech s nastavením a potřebě rychlých oprav.

Služba na podporu úspěšnosti zákazníků s Office 365

Microsoft FastTrack pro Office 365

Microsoft FastTrack pro Office 365 je naše služba na podporu úspěšnosti zákazníků, která vám pomůže plynule a spolehlivě přejít na Office 365, abyste rychleji realizovali obchodní hodnotu.

Zjistěte, jaké máte možnosti, naplánujte si úspěšné spuštění a aktivujte nové uživatele a funkce vlastním tempem. Získejte přístup k doporučeným postupům, nástrojům, zdrojům informací a odborníkům, kteří vám pomůžou úspěšně zavést Office 365.

Materiály a služby FastTrack jsou součástí Office 365 Business Essentials pro zákazníky, kteří mají aspoň 50 licencí.


Orientační cena ročního předplatného 1.328 Kč bez DPH / 1.607 Kč s DPH. 


Zaujala Vás tato nabídka? Chcete se na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat:

Vybrané reference

Služby, které podporují naše podnikání, nakupujeme od specializovaných partnerů. ARDin nabízí špičkovou infrastrukturu a skvělou flexibilitu.

Ing. Michal Pražák

Všichni naši zaměstnanci si mohou pomocí dohledového systému přivolat vzdálenou pomoc technika, který se jim ozve a vyřeší případný problém. Tento systém nám plně vyhovuje.

Nikolas Adámek, Cacovické závody s.r.o.